عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

  • ۰
  • ۰

مراحل جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یکی از انواع پرطرفدار جراحی پلاستیک است که در ایران هم رواج زیادی دارد. از آن‌جایی که بینی یکی از نقاط تمرکز صورت محسوب می‌شود، تناسب آن با دیگر اجزای صورت تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و جراحی زیبایی بینی، به افرادی که بینی نامتناسب دارند کمک می‌کند چهره‌ی دلخواه‌شان را داشته باشند. اما داستان‌های ترسناک زیادی درر خصوص جراحی زیبایی بینی گفته می‌شود و ویدئوهایی در این زمینه وجود دارد که ممکن است هر فردی را از انجام این جراحی منصرف کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مراحل جراحی زیبایی بینی را به اختصار برای‌تان شرح دهیم و این مسئله را شفاف‌سازی کنیم.

بیهوشی

برای راحتی بیمار در طول عمل زیبایی بینی، از داروهای بیهوشی یا بی حسی استفاده می‌شود. معمولا جراحان پلاستیک بین تزریق داروی بیهوشی و بی حسی عمومی بدن یکی را انتخاب می‌کنند. جراح پلاستیک با توجه به شرایط بیماری و نوع جراحی زیبایی بینی، بهترین روش را انتخاب خواهد کرد.

شکاف دادن

جراحی زیبایی بینی به دو روش بسته، که در آن بینی از داخل شکاف می‌خورد و جای زخم پنهان می‌شود و روش باز، که در آن ستون میانی بینی شکاف می‌خورد انجام می‌شود. پس از شکاف دادن بینی، پوستی که استخوان‌های آن را پوشانده به همراه غضروف به آرامی برداشته می‌شوند و به این شکل، جراح پلاستیک به ساختار بینی دسترسی پیدا می‌کند.

 

شکل دادن ساختار بینی

اگر بینی زیادی بزرگ باشد، با برداشتن استخوان یا غضروف آن را کوچک می‌کنند. البته گاهی اوقات هم در جراحی زیبایی بینی، غضروف به ساختار بینی اضافه می‌شود. معمولا برای این کار، از غضروف قسمت میانی بینی استفاده می‌شود. گاهی اواقت هم از گوش یا در مواردی نادر، از قسمتی از قفسه‌ی سینه غضروف برداشته می‌شود.

اصلاح انحراف بینی

اگر بینی منحرف باشد، صاف می‌شود و برآمدگی‌های داخل بینی کم می‌شوند و تنفس بیمار بهتر می‌شود.

بستن شکاف

پس از این‌که ساختار استخوانی بینی به شکل دلخواه درآمد، پوست بینی و بافت‌ها دوباره روی آن قرار می‌گیرند و شکاف بسته می‌شود. در روش بسته، شکاف‌ها از داخل بخیه می‌خورند و در روش باز، جای بخیه زیر بینی پنهان می‌شود. البته ممکن است برای شکل دادن سوراخ‌های بینی نیز، از بخیه استفاده شود.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی