عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

  • ۰
  • ۰

انجام عمل زیبایی بینی با لیزر برای چه کسانی مناسب است ؟

عمل زیبایی بینی با لیزر برای همه مناسب نیست و افرادی که از مشکلاتی در زمینهی انعقاد خون رنج میبرند، مبتلا به دیابت (وابسته به انسولین) هستند یا به تازگی برنزه کردهاند داوطلبین مناسبی برای عمل زیبایی بینی با لیزر نیستند.افزون بر عوامل فوق، نوع پوست نیز در میزان مؤثر بودن عمل زیبایی بینی با لیزر برای یک شخص خاص نقش دارد.

از سوی دیگر، عمل زیبایی بینی با لیزر گزینهی درمانی ایدهآل برای اشخاصی است که بینیشان شکل خود را از دست داده یا به دلیل عارضهای چون سرطان یا در یک سانحهی سخت بدشکل شده است. در هر حال عمل زیبایی بینی با لیزر بر روی همه قابل انجام نیست و اگر میخواهید این عمل با ایمنی کامل بر روی شما انجام پذیرد، باید شرایط زیر در موردتان صدق کند:

نداشتن اختلال انعقاد خون مبتلا نبودن به دیابت وابسته به انسولین به تازگی برنزه نکردن پوست داشتن نوع پوست مناسب برای این عمل گذراندن سن جهش رشد در شرایط جسمی سالم و پایدار روانی بودن

در نخستین جلسه مشاوره با دکتر جراح رینوپلاستی حتماً در خصوص مناسب بودن نوع پوست تان برای عمل زیبایی بینی با لیزر صحبت کنید.

عمل زیبایی بینی با لیزر چگونه انجام میشود؟ (نحوه ی عمل)
با استفاده از لیزر CO2 پوست ضخیم شدهی روی بینی برداشته میشود. چون لیزر احساس سوزش ملایم و التهاب ایجاد میکند، معمولاً عمل تحت بیحسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی انجام میشود.همانطور که لیزر به پوست حرارت میدهد، موجب آسیب سطحی پوست نیز میشود. پس از عمل زیبایی بینی، بینی پوسته پوسته میشود و لایه پوست آسیب دیده به موازات بهبود یافتن بینی میریزد و لایه سالم و جدیدی از پوست آشکار میشود.

مراقبتهای پس از عمل زیبایی بینی با لیزر
مانند مواقعی که دچار آفتاب سوختگی شدید میشوید، باید پوست را با پاک کنندههای ملایم و غیرخشک بشویید و سپس به آهستگی آن را خشک کنید.از مالش دادن پوست حین شستوشو جداً اجتناب کنید چون به پوست حساس و آسیب دیده صدمهی بیشتری خواهید زد.رعایت این نکته پس از عمل زیبایی بینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه عمل زیبایی بینی با لیزر
از آنجایی که سازمان غذا و دارو عمل زیبایی بینی با لیزر را در طبقهی عملهای غیرجراحی قرار داده است، این عمل تحت پوشش شرکتهای بیمه قرار نمیگیرد، چون به عنوان درمان پزشکی مسلم پنداشته نمیشود؛ بنابراین هزینه ی عمل زیبایی بینی برای بیمار اهمیتی دو چندان مییابد چرا که خود به تنهایی ملزم به پرداخت آن است.

از جراح خود بخواهید تا هزینه دقیق عمل زیبایی بینی را به شما اعلام کند. رینوپلاستی با لیزر روشی بدون جراحی است که به نحوی چشمگیر چهره فرد را با کمترین درد و ناراحتی و طی زمانی کوتاه زیباتر میسازد.عمل زیبایی بینی با لیزر یا عمل جراحی بینی با لیزر روشی غیر تهاجمی برای درمان آکنه و ترمیم پوست بینی است. این عمل که بیشتر پوست بینی را درمان میی کند، برای تغییر فرم بینی نوک پهن یا انحراف بینی مناسب نیست.

تکنیک های جدید لیزری مانند تکنولوژی لیزر IVSمی توانند با سرعت و دقت بالایی عمل جراحی زیبایی بینی با لیزر را ممکن سازند. نحوه ی عمل این جراحی ساده، سریع و مطمئن بوده و با بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. هزینه آن بستگی به کلینیک زیبایی که در آنجا عمل زیبایی بینی را انجام می دهید متفاوت است. از نظر عوارض جانبیی  تقریباً بدون عوارض بوده و خیلی سریع می توانید به کار و زندگی روزمره بازگردید.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی