عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

  • ۰
  • ۰

دانستنی های عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل جراحی زیبایی بینی در کشور آمار و ارقام قابل توجهی را به خود اختصاص داده است . اکثر افرادی که برای جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند و اصولا از عواقب آن واهمه دارند افرادی هستند که بینی اصطلاحا گوشتی دارند .روزانه صدها زن و مرد ایرانی تحت عمل زیبایی بینی های گوشتی و استخوانی قرار می گیرند. اگر شما هم در لیست انتظار گوشتی ها هستیدد پس بهتر است دانستنی های عمل زیبایی بینی را بدانید چرا که داشتن آگاهی قبل از انجام هرکار مهم ترین تاثیر را در نتیجه خواهد داشت.

بینی هایی با پوست ضخیم و غدد سباسه فراوان و باز بودن سوراخ های پوست در اصطلاح بینی نوک پهن نامیده می شوند. در این بینی ها معمولا غضروف ضعیف می باشد و عمده بینی، پوست و چربی زیر آن و غدد سباسه است. در این بینی ها معمولا کمی نوک بینی افتاده است و پره ها باز و ضخیم می باشد. به علت وجود هورمون جنسی مردانه و چرب بودن پوست مردان، بینی نوک پهن در مردان به وفور دیده می شود.

نکات مهم عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی

عواملی که سبب بزرگی یک سوم پایینی بینی می شود عبارتند از:پوست قطور، بافت همبندی عضلانی زیاد در زیر پوست و غضروف های بزرگ و قطور پایینی کناری. از بین عوامل فوق آنچه شکل دهی بینی را بیش از همه مشکل می کند، پوست قطور است.از طرف دیگر مراجعه کنندگان، عبارت بینی استخوانی را هنگامی به کار می برند که دو سوم بالایی بینی بزرگ و دارای قوز باشد. عناصر آناتومیک که در این بزرگی نقش دارند عبارتند از استخوان های بینی، غضروف های بالایی کناری و کناره جلویی تیغه بینی.

آیا بینی گوشتی بعد از عمل زیبایی بینی دوباره بزرگ می شود؟

یکی از سوالاتی که مکرراً از پزشکان عمل زیبایی بینی پرسیده می شود این است که آیا در جراحی زیبایی بینی افراد با بینی گوشتی بینی به حالت قبل عمل بر می گردد یا خیر؟ در جواب باید بگویم در صورت اخذ نتیجه مناسب تا شش ماه پس از جراحی زیبایی بینی، دیگر تغییر عمده ای در بینی رخ نخواهد داد و به همان شکل باقی می ماند.

مثالی که در این مورد می توانیم بگویم مانند توپ فوتبال است که وقتی توپ فوتبال را خالی از باد می کنیم به علت ضخامت چرم اطراف ان مدتها طول می کشد کاملا خالی و چروکیده شود. در بینی نوک پهن نیز همین اتفاق می افتد، چون پوست ضخیم است مدتها طول می کشد حجم بینی کم شود بنابراین بیمار حداقل برای حصول نتیجه نهایی یک سال باید صبر کند ولیی  معمولا بعد از شش ماه نتیجه پایدار است و بر نمی گردد.

بهترین روش برای جراحی زیبایی بینی بیماران با پوست ضخیم، روش باز است. در روش بسته چون نوک بینی به خوبی دیده نمی شود و دسترسی به نوک بینی محدود است، نتایج برای جراحی بینی های گوشتی چندان خوب نیست.بیماران با پوست ضخیم باید انتظارات منطقی نسبت به عمل زیبایی بینی داشته باشند و بدانند هیچگاه بینی آنها مانند بیماران با پوست مناسب نمی شود.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی