عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

  • ۰
  • ۰

نحوه و روش‌های جراحی بینی استخوانی

برای از بین بردن برآمدگی و قوز بینی های استخوانی ، عموماً هم از استخوان و هم از غضروف برداشته می ‌شود. در هنگام جراحی بینی استخوانی ، برش‌ هایی ایجاد می ‌شوند تا بتوان پوست را بلند کرد و به غضروف و استخوان دست یافت . برخی از جراحان برآمدگی بینی های استخوانی  را با شکستن بخش زائد توسط ابزار تراش کوچک می ‌کنند، و برخی دیگر با دقت فراوان و به آهستگی آن را “سمباده” می‌ زنند تا نظارت بهتری بر روند عمل زیبایی بینی داشته باشند؛ و به این ترتیب کوچک‌ سازی طبیعی ، هموار و با لبه‌ ی سه بعدی بدون بروز هیچ ناا به‌ هنجاری انجام می ‌شود. سپس آنها از روش کنترل شکستگی به منظور بیشینه‌ سازی احتمال دستیابی به نتایج پایدار و مطمئن با کمترین ورم و کبود شدگی استفاده می‌ کنند.
عوارض جراحی بینی استخوانی قوزدار و بینی های غضروفی شبیه به عمل رینوپلاستی ( عمل زیبایی بینی ) است و اگر توسط بهترین جراح های مجرب و زبده انجام شود، این عوارض به حداقل می رسد. هزینه و قیمت برای این عمل زیبایی بینی بستگی به شرایط شما با دیگران متفاوت و منحصر به فرد است. یک دکتر خوب اول تمام شرایط را ارزیابی می کند و سپسس  نسبت به تعیین قیمت و هزینه ها اقدام می کند.

آیا عمل بازگشت بعد از جراحی بینی استخوانی وجود دارد؟

بازگشت مجدد برآمدگی روی بینی به شدت نادر و غیر معمول است. مدیریت مناسب و مراقبت از بینی پس از عمل جراحی بینی استخوانی و در طول دوره درمان پس از عمل می تواند ریسک بازگشت برآمدگی بینی یا ایجاد ناهنجاری های دیگر در این ناحیه را حداقل کرده و بطور چشمگیر کاهش دهد.
عمل زیبایی بینی برای کاهش برآمدگی بینی یکی از مشکلات زیبایی رایج بیماران است و افرادی که دچار این مشکل هستند می توانند با مراجعه به یک دکتر خوب و مرکز تخصصی درمانی وی با استفاده از تجهیزات کامپیوتری و نرم افزارهای خاص ،  نتایج احتمالی پس از انجام عمل جراحی بینی استخوانی بر روی بینی خود را شبیه سازی و مشاهده کنند . استفاده از سیستم تصاویر کامپیوتری می تواند باعث کاهش سطح نگرانی و تشویش بیماران در این مرکز شود و به این ترتیب افراد مبتلا می توانند متوجه شوند تناسب اجزای صورت پس از انجام عمل زیبایی بینی بر روی بینی آنها به چه صورت خواهد بود.
همان طور که در ابتدا هم گفتیم، جراحی  بینی استخوانی یا عمل بینی استخوانی شامل همان مراحل رینوپلاستی ( عمل زیبایی بینی ) است. در طول این عمل شما با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نخواهید کرد. در مورد هزینه و قیمت باید با پزشکتان مشورت کنید.

بینی استخوانی یا غضروفی چیست ؟
اگر ساختمان هرمی شکل بینی از غضروف ، و اسکلت استخوانی دارای پوستی نازک باشد به این نوع بینی ، بینیِ استخوانی یا بینی غضروفی گفته می شود.

بینی نوک پهن چیست و چه تفاوتی با بینی استخوانی دارد ؟ 
بینی گوشتی اصطلاحی است که مراجعه‌ کنندگان به کار می ‌برند و به بینی هایی که دارای پوست قطور و بزرگی قسمت نرم بینی یعنی یک سوم پایینی باشد می ‌گویند
عواملی که سبب بزرگی یک سوم پایینی بینی می‌شود عبارتند از: پوست قطور، بافت هم بندی عضلانی زیاد در زیر پوست و غضروف‌ های بزرگ و قطور پایینی کناری. از بین عوامل فوق آنچه شکل‌ دهی بینی را بیش از همه مشکل می ‌کند، پوست قطور است.
از طرف دیگر مراجعه ‌کنندگان، عبارت بینی استخوانی را هنگامی به کار می‌ برند که دو سوم بالایی بینی بزرگ و دارای قوز باشد. عناصر آناتومیک که در این بزرگی نقش دارند عبارتند از استخوان‌ های بینی، غضروف‌ های بالایی کناری و کناره جلویی تیغه بینی.

عمل کردن کدام بینی راحت‌ تر است؛ بینی نوک پهن یا بینی استخوانی؟
عمل زیبایی بینی یکی از تکنیکی‌ ترین اعمال جراحی است و انجام آن هیچ‌ گاه راحت نیست و نیازمند جراح با تجربه و دوره‌ دیده است و یک جراح باتجربه و دوره ‌دیده از عهده هر دو نوع بینیی  بر می ‌آید ولی در هر مورد باید تکنیک های مناسب آن نوع را به کار برد.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی