عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

عمل زیبایی بینی,جراحی زیبایی بینی,بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,عمل ترمیمی بینی

  • ۰
  • ۰

مراحل عمل زیبایی بینی که باید بدانید

1- مشاوره با پزشک
دراین مرحله بیمار با پزشک معالج درمورد چگونگی عمل زیبایی بینی ، هزینه عمل بینی ، میزان بیهوشی بعد از عمل ، نوع بینی و ترخیص از بیمارستان خود سوال هایی درمیان میگذارد و پزشک به آنها پاسخ می دهد.

2- مشاهده کاتالوگ بیماران
بیمار با مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل زیبایی بینی بیماران می تواند نسبت به عمل خود تصمیم گیری کند.عکس عمل بینی بیماران قبلی از آنجائیکه با چهره های متفاوت و بینی های متفاوت میباشد میتواند  راهنمای خوبی برای متقاضی عمل زیبایی بینی باشد که به وی این امکان را میدهد که بتواند تصاویر مختلفی از شکل بینی های مختلفی را با هم مقایسه کند.

3- تصمیم بیمار برای عمل زیبایی بینی
پس از اینکه بیمار تصمیم قطعی خود برای عمل زیبایی بینی را گرفت با پرداخت بیعانه و عکسبرداری درمطب می تواند تاریخ عمل خود را مشخص نماید.
4- انجام آزمایشات لازم
پزشک معالج برای بیمار آزمایشات لازم قبل از عمل زیبایی بینی را نوشته و بیمار آنها را انجام می دهد.

5- گرفتن نوبت جراحی زیبایی بینی
دراین جلسه تاریخ دقیق عمل مشخص میشود.پس از مشخص شدن تاریخ جراحی زیبایی بینی بیمار خود را برای جراحی آماده میکند. بیمار برگه پذیرش بیمارستان را از پزشک خود دریافتت نموده و حدودا 3 روز قبل از جراحی زیبایی بینی به بیمارستان مراجعه کرده و پرونده خود را تشکیل می دهد.

6- انجام عمل زیبایی بینی
بیمار در تاریخی که برای وی مشخص شده است در بیمارستان بستری شده و عمل زیبایی بینی را انجام میدهد و بعدازظهر همان روز می تواند از بیمارستان مرخص شود.

7- بعد از عمل زیبایی بینی
تامپون بینی 3 روز پس از عمل زیبایی بینی با توضیحات قبلی از بینی بیمار خارج می شود و در زمان معین شده توسط پزشک بیمار برای تعویض و یا برداشتن اسپیلینت( گچ ) روی بینی به مطب مراجعه می نماید.

8- آموزش های لازم
در پایان آموزش هایی به بیمار داده میشود از جمله اینکه طریقه و نحوه ی چسب زدن بینی به بیمار گفته میشود و روش هایی جهت مراقبت از بینی توضیح داده میشود.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی